A la següent entrada parlaré sobre l'exposició que varen fer els meus companys sobre la discapacitat intelectual.
D'aquesta exposició he après que aquesta discapacitat es caracteritza per un funcionament intelectual significtivament inferior a la mitja, que generalment, coexisteix amb limitacions amb habilitat d'adaptació com per exemple:
- comunicació
- autocura
- vida a la llar
- habilitat socials
- utilització de la comunitat
- autodirecció
- salut i seguretat
- habilitats acadèmiques funcional
- temps lliure i de treball
He après que en realitat tots nosaltres som diferents i al mateix temps som iguals. Que cadascú de nosaltres hi ha coses a la vida que ens costa més o menos, i per això no hem de recriminar a ningú que sigui diferent.
Ells han enfocat l'exposició cap a treballar la autoestima dins l'escola, es a dir, donar seguretat i benestar a un nin amb discapacitat intelectual a partir de descobrir els sentiments.
Com a conclusió he de dir que pens que treballar els sentiments a l'escola és una gran passa, ja que els nins no mostren respecte cap als companys, no es donen conta que amb les seves accions poden fer mal als altres, i per això treballar els sentiments a l'escola és molt positiu. No només enfocat cap a nins amb una discapacitat, sino per tots.
No hay comentarios:
Publicar un comentario