A aquest tema analitzam els conceptes clau de la inclusió a partir d'imatges.
És una tècnina que es pot dur a terme a l'aula per resaltar les emocions. Es poden relacionar les imatges amb la seva vida.
A partir de les imatges he recordat els següents conceptes que tenen a veure amb la inclusió:
- Globalització, multiculturalitat i unió
- L'avaluació, diferents ritmes d'avaluar, múltiples opcions, centrar-se més en les dificultats que en les capacitats
- Exclusió, desmotivació, fracàs escolar
- Dificultat, fracàs, trastorn de conducta (TC)
- Lideratge
- Progrés, capacitats, èxit, aprenentatge, motivació, constància
- TIC, contextualització, inclusió amb les TIC, diversificar les TIC, anar més enllà de tenir un ordinador dins l'aula, innovar
- Homogeneització
- Es mostra que tots realment tenim necessitats
- Presència, treball cooperatiu
- Por davant la incorporació tardana, atenció, respecte a la diversitat
- Cooperació, multiculturalitat, tècniques cooperatives
- Veure l'inclusió com un puzzle, que si ens falta una peça no podem acabar-lo. Necessitam de tots
- Procés ensenyament-aprenentatge, superació
- Adaptacions, una educació lenta (ens trobem en que l'escola va molt ràpid, sborecarregam als nins de feina, oblidam que són nins)
No hay comentarios:
Publicar un comentario