A aquesta entrada faré una reflexió sobre la setmana del 5 de maig de pràctiques.
A aquesta setmana he preparat una adaptació per a un alumne temporer. Aquest alumne acaba d'arribar al centre, i no sap ni llegir ni escriure. Un dia haviem de fer comprensió lectora, aquest alune com que no sap llegir ni escriure el que vaig fer va ser realitzar les mateixes activitats que la resta d'alumnes però amb dibuixos y que relaciones.
També he après que quan es realitzen normes juntament amb els alumnes no s'han de possar des de un enfocament negatiu com per exemple ''No cridar", sinó que s'ha de modificar i dirho així "Compotar-se correctament".
També he realitzar economia de fitxes amb els alumnes a través d'un concurs de comportament, ja que és una classe molt competitiva i he de dir que està donant resultats.
Aquest decisió l'he duita a terme especialment per un alumne que no té hàbits, no fa cas...
Al principi vaig decidir fer un contracte amb ell personalment, però no va donar resultat, i he fet aquest concurs que implica a tota la classe de la mateixa manera.
No hay comentarios:
Publicar un comentario